Mød home på Facebook
Vi er lokalt repræsenteret i hele landet på sociale medier
Hvornår har du sidst set, ’liket’ eller klikket på et hus eller en lejlighed til salg på Facebook?
Det er sikkert ikke længe siden, for danskere på boligjagt følger i stigende grad med på Facebook for at være blandt de første, der ser nye boliger til salg og for at få inspiration til boligkøbet eller –salget.
Faktisk har home-kæden næsten hele 300.000 fans, der følger med på Facebook. Det er vi ret stolte af – og taknemmelige for.
home var den første og eneste ejendomsmæglerkæde, der for cirka 7 år siden åbnede lokale Facebook-sider til alle butikker i hele landet for at være lokale i det digitale. Facebook dækker globalt, men det er mest af alt et vigtigt lokalt medie for os og vores kunder.
Vi bruger aktivt Facebook til at være i kontakt med boligsælgere og boligkøbere i vores butik. Facebook er et stærkt lokalt medie, fordi vi i høj grad bliver set af folk lokalt og andre med interesse for vores område – og dermed også de folk, der vil købe bolig i lokalområdet.
Hos home oplever vi også, at folk med bolig til salg hos os følger mere interesserede med på sidelinjen og medvirker aktivt ved at dele deres bolig.
Men der er stor forskel på at dele boligen selv og at lade vores ejendomsmæglere dele boligen.
Som ejendomsmæglere kan vi ramme præcist dem, der er interesserede i en bestemt bolig eller en lignende bolig, og det gør, at vores boligopslag og boligannoncer på Facebook bliver mere effektfulde, fordi vi bliver set af de rette folk, der klikker ind på boligen, bestiller salgsopstilling, fremvisning og i sidste ende måske køber boligen.
Vores viden om de interesserede boligkøbere kommer især via den intelligente markedsførings-motor i home Online Markedsføring, der tilmed har vundet to digitale priser.
Facebook og intelligent markedsføring på nettet har bestemt ikke gjort os arbejdsløse som mæglere, men vi har fået et effektivt værktøj til at nå flere købere og endnu hurtigere.